HAUSIČ PR NAM- KIELENSTRAAT 29, 3700 TONGEREN

Naše potovanje se je začelo, ko smo se ob 6. uri zjutraj odpeljali izpred Šolskega centra Škofja Loka.

Pot je bila zelo dolga, a smo si jo krajšali s poslušanjem glasbe in spanjem. Med potjo smo naredili dva postanka, po 12 urah smo pa končno prispeli v Tongeren. Ta dan smo po sprehodu skozi mesto zaključili. Naslednje jutro smo si odšli ogledat šolski center v Tongerenu, v katerem sta tudi lesarska šola in delavnica. Zatem smo si ogledali delavnico, v kateri bomo delali.

ANŽE SI JE UBAVU ČEVLE

V Tongerenu smo se ustalili in pričeli z delom, že prvi prost dan pa smo si odšli ogledat glavno mesto Belgije Bruselj. Do njega smo se odpeljali z vlakom in se zaradi nepoznavanja belgijskih vlakov vkrcali na napačnega. Na srečo smo vseeno prišli v Bruselj. Tam smo si ogledali center mesta, mestni park, predsedniško palačo in evropski parlament.

ŠE DONS PA DO SMTRI GREM NA ŠIHT PO SMO PA FRAJ

Naš dan začnemo ob 7. uri. s skodelico kave in obilnim zajtrkom, ki nas drži pokonci do malice. V službo se odpeljemo z vlakom, nato pa nas na postajo pride iskat šef Tom. V delavnici delamo približno do 12. ure, nato imamo malico, ki nam navadno vzame skoraj eno uro. Popoldan delo nadaljujemo vsaj do pol pete ure. Ko po službi pridemo domov, skuhamo kosilo, nato pa vsak po svojih opravkih. Oskar in Anže oditeta v fitnes, Ažbe pa gre teč. Dan nato okoli 11. ure zaključimo.

ČUDA ŠTANTOU Z STARIH STVAREH

V soboto, 5. novembra, smo si šli ogledat Maastricht, mesto na Nizozemskem.

Sprehodili smo se skozi mesto in si ogledali tržnico, ker so prodajali starinske stvari in veliko različne hrane. Hoteli smo si ogledati podzemne jame, a so bile zaprte, zato smo našli hitro rešitev in odšli v muzej mestne zgodovine. V muzeju je na ogled veliko različnih fosilov, okostja živali in veliko nagačenih živali. Tam smo tudi preizkusili odlične vaflje in krompirček.

JOUUUU FOLK. EN ABDEJT ( ŠEFE NAM JE ŠENKOU PICIKLE)

Danes so po montaži Edvin, Ažbe in Oskar šli kupit rabljena kolesa. S temi kolesi se bomo od sedaj naprej lahko vozili iz in v službo ter po drugih opravkih. Kolesa smo sicer najprej morali malo popraviti, a smo jih kar hitro spravili v vozno stanje.

KOPANJE PA BRUGGE

To soboto, 12. novembra, smo se z vlakom odpeljali v Blankenberge, pot do tja je trajala kar štiri ure. Tam smo si ogledali obalo, Oskar in Ažbe sta se tudi kopala. Nato pa smo se odpeljali v Brugge, si tudi tam ogledali mesto, si privoščili kosilo in kupili nekaj spominkov. Nato nas je še vedno čakala dolga pot domov, kamor smo prispeli precej pozno.

(Visited 42 times, 1 visits today)